لینکهای قابل دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ایران ۰۲:۵۹

چگونه می توان سايفون ۳ را دريافت کرد؟


سایفون ۳ چیست؟

سایفون ۳ یک ابزار جدید از شرکت سایفون است و جهت کمک به استفاده از اینترنت، بدون محدودیت فیلترینگ، ایجاد گردیده است. این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی پروکسی VPN و HTTP بهترین امکان دسترسی به محتوای سایتها را به شما ارائه می‌‌دهد. برنامه سایفون ۳ بطور اتوماتیک راه‌های متفاوت برای دسترسی‌ به سرور VPN سایفون را جستجو می‌کند تا امکان استفاده از اینترنت بدون فیلتر را برای کاربر فراهم کند.

چگونه میتوانم سایفون ۳ را دریافت کنم؟

برای دانلود برنامه روی این لینک کلیک کنید.

و يا با ارسال يک ايميل به آدرس pnn@psiphon3.com برنامه سايفون ۳ را دريافت کنيد.

چگونه می توانم سایفون ۳ را راه اندازی کنم؟

ابتدا برنامه را دانلود کنید و بعد بر روی دکمه اجرا کلیک کنید.

در این صورت، یک صفحه پیغام امنیتی را مشاهده میکنید که نشان میدهد این پروکسی محصول شرکت سایفون است.

با اجرای ایکون سایفون ۳ ارتباط بطور اتوماتیک برقرار می‌‌شود. در هنگام برقراری ارتباط، ایکون در حال چرخش را خواهید دید.

وقتی‌ که ایکون سبز می‌‌شود، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق سایفون ۳ عبور میکند یا به عبارت ساده تر هر آنچه مرور خواهید کرد از طریق سایفون ۳ خواهد بود.

وقتی‌ که برنامه را می‌‌بندید، سایفون ۳ به طور خودکار قطع می‌‌شود. شما می‌‌توانید با کلیک بر روی ایکون سایفون، دوباره به برنامه وصل شوید.

گاهی‌ اوقات، پروتکل VPN مسدود می‌‌شود و بعد از ۲۰ ثانیه اختلال در اتصال، سایفون ۳ بطور اتوماتیک پروکسی HTTP و پروکسی SOCKS را از طریق تونل SSH ارائه می‌‌دهد. در این صورت، تنها برخی‌ از برنامه های کاربردی شما از طریق سایفون ۳ عبور می‌‌کند. سایفون ۳ بطور خودکار تنظیمات پروکسی سیستم ویندوز را تنظیم می‌‌کند بطوریکه بصورت پیش فرض با تمام مرور گرهای معتبر مطابقت داشته باشد.

XS
SM
MD
LG